آبادان؛

تصویب 625میلیارد اعتبار برای خارج کردن مغروقه های اروند

625 میلیارد ریال اعتبار برای خارج کردن مغروقه های اروند تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نماینده مردم خرمشهر گفت: در دو هفته اخیر با پیگیریهای مکرر برای گرفتن مجوز لایروبی از وزارت خارجه جهت خارج سازی 43 فروند مغروقه باقی مانده از جنگ تحمیلی در آبراه اروند انجام دادیم که در نتیجه ردیف اعتباری برای این طرح با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند اختصاص یافت.

عبداله سامری  از تخصیص 500 میلیارد ریال اعتبار برای عمران شهری خرمشهر خبر داد و افزود: این میزان اعتبار برای عمران و توسعه مدارس، سرویس های بهداشتی مدارس و راه های شهری و روستایی هزینه خواهد شد.

وی با انتقاد از تکمیل نشدن پل راه آهن خرمشهر هم گفت: با توجه به اینکه پل راه آهن راه اندازی شده ولی تاکنون نواقصی از جمله پیادرو و روشنایی آن تکمیل نشده و در این خصوص از وزیر راه و شهرسازی نیز طرح سوال شد و قول های مساعدی در تکمیل این پل داده شد.

سامری تخصیص 150 تن سهمیه قیر به راه و شهرسازی خرمشهر را یادآور شد و افزود: 150 تن قیر در حساب اداره راه و شهرسازی خرمشهر برای آسفالت راه های روستایی روستاهای قصبه منیعات یک و دو، مصلاوی و شهرک اول تخصیص داده شد.

وی  در خصوص تجمع فارغ التحصیلان دانشگاه نفت در مقابل وزارت نفت هم گفت: در نشست کمیسیون انرژی در هفته اخیر با حضور وزیر نفت این موضوع مطرح شد که وزیر نفت گفت : بعد از انقلاب 30 هزار نفر در دانشگاه نفت فارغ التحصیل شده اند که وزارت نفت توانایی جذب آنها را ندارد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.