آبادان؛

اختصاص 390 میلیارد ریال اعتبار به لایروبی اروندرود

390 میلیارد ریال اعتبار به لایروبی اروندرود اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در نشست خبری و تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان خرمشهر افزود: دولت تدبیر و امید به منظور لایروبی آبراه اروند در سمت ساحل ایران و خارج کردن مغروقه های باقی مانده از جنگ تحمیلی اقدام شایسته ای کرده و لایروبی از خط وسط به سمت عراق لازمه مجوز از وزارت امور خارجه است که در حال پیگیری و رایزنی است.

ولی الله حیاتی آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان 220 تختخوابی شهید موسوی را یکی از اقدامات شایسته دولت برای رفع محرومیت در خرمشهر دانست و گفت:این بیمارستان با اعتبار اختصاص یافته از سوی سازمان منطقه آزاد اروند احداث و تجهیز آن بر عهده وزارت بهداشت و درمان خواهد بود.

وی  از تخصیص اعتبار 500 میلیارد ریالی ردیف اعتباری از سوی دولت برای توسعه زیرساخت های شهری خرمشهر خبر داد و گفت:این مهم برای نخستین بار در ردیف بودجه ملی اختصاص یافته است.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند نیز در نیمه دوم سال جاری برای اصلاح، بهسازی و مرمت میادین و عمران شهری خرمشهر در نظر گرفته شد.

حیاتی آغاز عملیات اجرایی فاز نخست چهار خطه کردن مسیر اهواز – خرمشهر به طول پنج کیلومتر را یکی دیگر از اقدامات دولت در یک سال گذشته در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.