استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح بیمه سلامت همگانی موجب شد همه مردم در بحث دفترچه بیمه درمان از یک عدالت و آرامش خاطر بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛هاشمی گفت: یکی از مهمترین و بالاترین کارها تکمیل مقوله درمان و سلامت مردم در دولت تدبیر و امید می باشد موقعی که فردی بیمار می شود هزینه های سنگین برایش تحمیل نشود و آرامش خاطر پیدا نماید که با اجرای طرح تحول نظام بیمه سلامت همه مردم در بحث دفترچه بیمه از یک عدالت و آرامش خاطر مساوی برخوردار شدند. 

وی افزود: بسیاری از خانواده ها به علت تمکن مالی جان بیمارشان را از دست می دادند که الحمد الله با اجرای طرح تحول نظام بیمه سلامت این مسئله برطرف شد و ارزشمندترین حق شهروندان از خدمات نظام و دولت تدبیر و امید احیا حق مردم است که باید به مردم اطلاع رسانی شود. 

استاندار  سیستان و بلوچستان ادامه داد: عزت بخشیدن به مردم در شعار نیست باید در عمل ثابت کنیم هر حرکتی که در عزت بخشیدن مردم انجام می دهید در امتداد خون شهداست ما باید خادم مردم باشیم وقتی مردم را بزرگ می بینیم قدمهای بزرگی برای مردم برداریم . 

وی افزود: در گذشته چند درصد مرگ میر مادر و فرزند داشتیم و خیلی از انسانها به علت تشخیص نادرست جان خود را از دست می دادند اما امروز به برکت نظام و دولت این مسئله حل شده و این خدمات به مردم انعکاس داده شود .
 
استاندار در پایان ضمن تقدیر تشکر از خدمات شایسته و ارزشمند دکتر کبیر مدیر عامل سازمان و دکتر صفدری مدیر کل بیمه سلامت استان و کارکنان خاطر نشان ساخت: با اهدای دفترچه سلامت به مردم آلام درد مردم را کاهش دادید و مردم را به زندگی امید وارتر  کردید. 

انتهای پیام/گ

برچسب ها: بیمه سلامت ، عدالت ، آرامش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار