در مراسمی رئیس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان شهرضا معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان در این مراسم گفت: در راستای اهداف بلند مدت سازمان امور مالیات کشور در زمینه تحول نظام مالیاتی و به منظور انجام وظایف قانونی و روز آمد نمودن فعالیت ها از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.
مراد امیری افزود: سازمان مالیاتی می تواند نظم و انظباط اقتصادی را برای توسعه کشور فراهم کند.
وی با بیان این که ترویج و اشاعه فرهنگ پرداخت مالیات نقش مهمی در کاهش وابستگی های خارجی دارد افزود: مسئولان و متوليان امور مالياتي بايد به کمک رسانه ها در راستاي نهادينه کردن فرهنگ ماليات بیش از گذشته تلاش کنند.
امیری داشتن مقبولیت و مشروعیت را از خصوصیات اصلی مدیران دانست وافزود: باید بتوانیم با فرهنگ سازی و ایجاد اعتماد بین مردم و سازمان امور مالیاتی، مالیات را از مردم دریافت و به صورت صحیح در فرایندهای زیرساختی که سبب رشد اقتصادی می شود، استفاده کنیم .
در این مراسم فرماندار شهرستان شهرضا گفت: مردم داری و اخلاق مداری باید در اولویت ارائه خدمات از طرف دستگاه های دولتی باشد.
محسن گلابی فرهنگ سازی مناسب را یکی از بهترین راه کار ها در خصوص آشتی مردم با سازمان امور مالیاتی دانست وافزود : آگاهي افراد از چگونگي هزينه شدن ماليات ها و اطلاع رساني شفاف و به موقع به مردم می تواند در این خصوص موثر باشد.
گلابی خاطرنشان کرد: مديران خدوم و قانونمند هميشه دغدغه رضايت مندي مردم را داشته و تکريم ارباب رجوع، رعايت شان مراجعان و پاسخگويي سريع به خصوص در هنگام ازدحام مودیان از مواردی است که باید مورد توجه مدیران باشد.
در این مراسم محمد جواد ناظم به عنوان رییس جدید اداره امور مالیاتی شهرضا معرفی و از خدمات احمد مقصودی تقدیر شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود میری
۲۲:۵۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
با سلام و درود خواستم نسبت به مالیات کسبه نظر دهم تعمیر کاران میکانیک وصافمار نقاش یا تعمیرکاران لوازم خانگی درکل قطعه ای که از ماشین خراب میشه یا دستگاهی موقع که سراغ تعمیرکاران میروی هر قطعه که خراب باشد وقتی جنس را میخری وبه دست تعمیرکار میدهی سوال چند خریدی مثلاً قطعه پنجاه تومن شده اجرت تعویض قطعه نه اینکه درست شود فقط تعویض با کمال پررویی سه برابر قیمت قطععه دستمزد گرفته میشود چرا من قطعه خریدم پنجاه برای مغازه دار حداکثر ده تومن سود دارد اما بر تعمیرکار سه برابر سود ومالیات مغازه جهنمی اما مالیات مکانیک یا تعویض کار هیچ چرا برای چه یا کرایه آژانس تاکسی باربری چگو نه این مالیات تعریف شده که تمام سختی برمردم ودراصل تعمیرکار سود هزاران درصدی میگیرد