دو عنوان از برنامه های صداوسیمای مرکز قزوین در ارزیابی های ستادی شایسته ی تقدیر شناخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین ؛ بگفته ی مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین ، برنامه های تلویزیونی نشاط و باغچه ی خان بابا در ارزیابی های ستادی حائز رتبه ی برتر و شایسته ی تقدیر شناخته شدند.

حسن اکبری افزود: برنامه نشاط به صورت زنده از سیمای مرکز قزوین پخش می شود که رویکرد آن پوشش فعالیت های ورزشی استان، انعکاس رویدادهای ورزشی در رسانه و ترویج ورزش همگانی در جامعه است.

وی خاطر نشان ساخت: برنامه ی نشاط بخاطر چینش صحیح اجزای برنامه و نیز داشتن ریتم مناسب و انتقال طراوت و تحرک ورزشی به مخاطب موفق به کسب رتبه ی برتر و شایسته ی تقدیر شناخته شد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اضافه کرد : برنامه ی تلویزیونی «باغچه خان بابا» بخاطر اجرای شاد ومطلوب و همچنین بهره گیری مناسب از شخصیت های عروسکی و مؤلفه های برنامه سازی توانست رتبه ی برتر را از آن خود کند.

اکبری افزود : برنامه ی تلویزیونی «باغچه خان بابا» ویژه ی گروه کودک و نونهال است که با هدف آموزش مهارت های زندگی، مفاهیم و مضامین اخلاقی کودکانه، احترام به پدر و مادر و بزرگترها و... بصورت زنده از شبکه ی استانی سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، شبکه ، رتبه ، برتر ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.