وزیر بهداشت ودرمان از روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی امام سجاد (ع ) عنبرآباد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از روند ساخت بیمارستان عنبرآباد گفت: برطرف شدن مشکلات حوزه بهداشت درمان عنبرآباد منوط به اتمام پروژه بیمارستان است.

وی افزود: کار ساخت و ساز توسط راه شهرسازی انجام میشود و ما نیز اعتباراتی را برای این بیمارستان در نظر خواهیم گرفت تا روند کار سرعت بیشتری پیدا کند.


حجتی پور فرماندار عنبرآباد نیز در این بازدید اظهار داشت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 7هکتار بازیر بنای 11هزار 700متر در 4بلوک ساخته خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه 50میلیارد برای اتمام ساخت این بیمارستان اعتبار نیاز است افزود : پروژه بیمارستان عنبرآباد بیش از 30درصد پیشرفت فیزیکی داشته است وهم اکنون 4هزار 700متر مربع آن در حال ساخت است.


حجت الاسلام رضا سالاری امام جمعه عنبرآباد در حاشیه این بازدید گفت:وضعیت درمان شهرستان عنبرآباد نامناسب است که امید است روند ساخت بیمارستان سریع تر انجام شود.

امام جمعه عنبرآباد بیان داشت: اورژانس عنبرآباد تجهیزات مناسبی ندارد وامکانات حوزه بهداشت ودرمان مطلوب نیست.

وی افزود: امیدواریم با سفر وزیر بهداشت به عنبرآباد اعتبار خوبی برای این بیمارستان در نظر گرفته شود تامردم این شهرستان برای درمان به جیرفت تردد نکنند.

سالاری تصریح کرد : نبود سردخانه برای اجساد باعث مشکلاتی شده است که امیدواریم این مشکل نیز برطرف شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار