مدیرکل بنیاد شهید استان گفت: 317 آزاده کهگیلویه و بویراحمد گنجینه‌ای ارزشمند برای ترویج فرهنگ ناب انقلاب هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید مصطفی مهدی در گردهمایی بزرگ آزادگان گچسارانی اظهار کرد: این روزها یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‌‏ای است که پس از تحمل سال‌‏ها شکنجه و دوری از خانواده به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون‌‏ها ایرانی پایان دادند.

مهدی افزود: آزادگان موجب عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند به گونه‌ای که امام راحل به آن‌ها افتخار می‌کند.

وی ادامه داد : آزادگان با روحی سرشار از مقاومت و ایستادگی و قلبی مملو از ایمان به هدف، اعتقاد به اسلام و عشق به انقلاب اسلامی و ولایت شکنجه‌ها و سختی‌های دوران اسارت را تحمل کرده و با سربلندی به ایران اسلامی بازگشتند.

این مسؤول گفت: امروز نیز جامعه بیش از پیش به تعمیق ایمان و باور‌های دینی و تفکر انقلابی و ولایتمداری عملی نیاز دارد.

مهدی بیان کرد: باید روح آزادگی در جامعه و به خصوص در سطح دولتمردان کاملا ملموس و محسوس باشد.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار داشتن 317 آزاده بالای 25 درصد جانبازی را دارد، گفت: آزادگان گنجینه‌ای ارزشمند برای جامعه هستند و ما همواره باید قدرشناس آن‌ها باشیم چون آن‌ها کوله‌باری از خاطرات تلخ و شیرین به همراه دارند که هر کدام درس بزرگی از استقامت و آزادگی است.

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بدون تردید حماسه فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های آزادگان استان کهگیلویه و بویراحمد در ذهن و قلب مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.

وی تصریح کرد: آزادگان با حماسه‌آفرینی تاریخ را مبهوت هنرنمایی خویش ساختند و برای اسلام عزیز سربلندی و بالندگی به ارمغان آوردند و همواره وظیفه خود می‌دانیم قدردان خدمات و ایثارگری آنها باشیم.

گفتنی است این مراسم با خاطره‌گویی آزادگان، اجرای دکلمه و تجلیل از 102 آزاده گچسارانی با حضور معاون استاندار، فرماندار و فرمانده سپاه گچساران برگزار شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.