مدیر آب و خاک و امور فنی جهاد کشاورزی استان از كشت ذرت و چغندر قند به صورت نشائی براي اولين بار در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از كشت ذرت و چغندر قند به صورت نشائی براي اولين بار در استان سمنان خبر داد.
حسین شاهینی گفت: درسال 94 طرح کشت ذرت، چغندر قند و انگور با استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 14.5 هکتار طراحی و اجرا گردیده است.
وي افزود: در همين راستا و به منظور بررسي نقاط ضعف و قوت، مسئولین و کارشناسان آب و خاک ستاد سازمان و شهرستان های تابعه به منظور آشنائی و ایجاد هماهنگی بیشتر و وحدت رویه در روند اجرای طرحها و پروژه ها در سطح استان از یک مزرعه نمونه در شهرستان شاهرود بازدید بعمل آوردند.
مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هدف از این بازدید را بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان منطقه و نیزبررسی طرح اجرا شده عنوان کرد و گفت: لازم بذکر است کشت ذرت و چغندر قند بصورت نشائی برای اولین بار در سطح استان انجام شده است.
شاهینی در پایان با اشاره به اینکه جلسه ای با حضور مدیر، مسئو لین و کارشناسان آب و خاک استان و شهرستانهای تابعه برگزار گردید گفت: در این جلسه نیز در خصوص مسائل و مشکلات پیش روی منطقه و همچنین اصلاح امور و تسریع و ایجاد مطلوبیت در فرایندهای جاری بحث و تبادل نظر بعمل آمد.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: کشت نشائی ، ذرت ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.