یکی از آفات مشاغل دولتی پدیده سلیقه‌ای عمل کردن در اجرای پروژه‌هاست یعنی آنچه را که یک مدیر باید انجام دهد، انجام نمی‌دهد و یا به صورت ناقص انجام می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: یکی از اصول مدیریت در جامعه اسلامی این است که میان کارگزاران شایسته و کارگزاران متخلف تفاوت قائل شده و با هریک برخورد لازم و متناسب صورت گیرد.

محمدرضا فلاح افزود: تشویق و تنبیه در سیستم اداری می‌تواند موفقیت مدیران و کارکنان را در نیل به اهداف و پیشرفت برنامه‌ها تضمین کند؛ یکی از آفات مشاغل دولتی پدیده سلیقه‌ای عمل کردن در اجرای پروژه‌هاست یعنی آنچه را که یک مدیر باید انجام دهد، انجام نمی‌دهد و یا به صورت ناقص انجام می‌دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی از مدیران ادارات دولتی با سلیقه‌ای عمل کردن گاهاً باعث حیف و میل بیت‌المال می‌شوند که در این راستا مسؤول مافوق باید با چنین افرادی برخوردی قاطع داشته تا درسی عبرتی برای دیگر متخلفان شود.

وی عنوان داشت: تخریب قاب‌های کاشی‌کاری زیرگذر خیابان عسگریه یکی از اقداماتی است که به صورت سلیقه‌ای عمل شده و باعث حیف و میل شدن بیت‌المال شده است، اگر طرح جدیدی برای این زیرگذر پیش‌بینی شده باید با تلفیق همان هنر کاشی‌کاری قبلی صورت گیرد نه اینکه اقدام به تخریب طرح گذشته شود.

فلاح تصریح کرد: از شهرداری اصفهان تقاضامندم تا با عوامل تخریب طرح زیباسازی زیرگذر خیابان عسگریه برخوردی قاطع شود و کمترین برخورد با این تخلف، پرداخت خسارت از جیب متخلف است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار