بیش از 350 نفر از مدیران و سردبیران مطبوعات سراسر کشور در سومین همایش بزرگ اتحادیه مطبوعات محلی استان‌های کشور در اصفهان گرد هم می‌آیند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان هادی نباتی‌نژاد گفت: این همایش با حضور بیش از 350 نفر از مدیران مسئول و سردبیران نشریات سراسر کشور در اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش اتحادیه مطبوعات محلی استان‌های کشور در راستای فعالیت‌های رسانه‌ای و تعامل شهرداری اصفهان با رسانه‌های مختلف در سطح ملی و محلی برگزار می شود.

نباتی نژاد به اهمیت بالای رسانه‌های محلی در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: این اتفاق سبب می‌شود تا مدیران رسانه‌های محلی بیشتر با پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی آشنا شوند و با رسانه‌های محلی اصفهان نیز تعامل بیشتری برقرار کنند.

این مقام مسئول افزود: ‏اینگونه نشست‌ها علاوه بر تصمیم‌گیری که در راستای توسعه و رشد اتحادیه و نشریات محلی خواهد شد، ارتقا بینش و ‏فرهنگ رفتاری و تمرین تعامل رسانه‌ها با همدیگر می شود و یکی از اهداف مهم برگزاری این همایش، ایجاد انسجام و همدلی در بین مطبوعات محلی استان‌های کشور و آشنایی آنها به رفتار صنفی و انتقال اینگونه ‏تجربیات است.

وی تاکید کرد: برگزاری مجمع سالیانه اتحادیه مطبوعات محلی استان‌های کشور، تازه‌ترین فعالیت رسانه‌ای شهرداری اصفهان برای معرفی ظرفیت‌های شهر به تمام کشور است و در آینده نیز این قبیل برنامه‌ها توسط شهرداری دنبال خواهد شد.

گفتنی است: این همایش روز پنجشنبه 28 مردادماه جاری برگزار و اعضای این اتحادیه از مکان‌های تاریخی، جاذبه‌های توریستی و پروژه‌های عمرانی بزرگ شهر اصفهان بازدید خواهند داشت.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.