دبیر اجرایی نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی استان های جدار مرزی ایران و عراق از تمدید زمان ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،  حیدربیگی  گفت: مهلت ارسال آثار در قالب های مختلف خبری و رسانه ای به دبیرخانه جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی استان های جدار مرزی ایران و عراق تا 15 فروردین 1395 تمدید شد.

وی گفت : فعالان رسانه ای علاقه مند می توانند با استفاده از این فرصت آثار خود را تا پایان 15 فروردین 1395 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حیبدربیگی با ذکر اینکه هم اکنون مشکل اختلال در سامانه دریافت آثار برطرف شده و ارسال آثار به راحتی صورت می گیرد افزود: تاکنون بیش از 930 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی استان های جدارمرزی غرب ایران ایلام، کرمانشاه، خوزستان، کردستان و آذربایجان غربی و استان های کشور عراق شامل می سان، واسط، دیالی، حلبچه، بصره، سلیمانیه و اربیل قرار است با همکاری خانه مطبوعات ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، استانداری ایلام و معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار امسال برگزار شود.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.