عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه در 110 کشور دنیا جایگاه جوانان در مجلس تعین شده است اما متاسفانه کشور ما به این امر توجه ای ندارد.

جایگاه مختص جوانان در مجلس خالی است/برای دریافت وام، باید7 خان رستم طی شودرسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بیش از 60 سال است که 110 کشور دنیا جایگاه جوانان را در مجلس برای استفاده از ظرفیت آنها در امر تصمیم گیری و قانونگذاری تعیین کرده اند، اما متاسفانه در کشور ما هنوز به این امر توجه جدی نشان داده نشده است.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی می تواند با اختصاص دادن جایگاهی ویژه جوانان در مجلس، مطالبات و نیازهای آنان را به طور مستقیم بررسی و در بحث قانونگذاری و تصمیمات مربوط به این قشر موفق تر عمل کند.

خضری ادامه داد: متاسفانه دولت فقط وعده ی رسیدگی به حل مشکلات جوانان را می دهد، اما در اقدام و بحث های عملیاتی هیچگونه مساعدتی که گره از کار جوانان باز شود را شاهد نبوده ایم.

وی با اشاره به سرنوشت مبهم وام 10 میلیونی ازدواج، افزود: وام 10 میلیونی ازدواج یکی از همان وعده وعیدهای دولت به جوانان بود که هنوز هم برخی از جوانان برای دریافت وام باید 7 خان رستم هایی را بگذرانند که تسهیل این امر می توانست جوانان را به امر ازدواج ترغیب کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به دنبال برجسته سازی برنامه پنجم در بحث توسعه اجتماعی و جلب توجه مسئولان برای اقدام به کاهش آسیب ها و رسیدگی هر چه سریعتر به مشکلات جوانان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
درسته باید 7خان رستم را طی کنیم یه وام با ما تعلق بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
60 سال پیییییییش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
چقدر ما از دنیا عقبیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
خیلی خوبه که تو مجلس یه جایگاهی به جوان ها اختصاص بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
افرین جوان برای دولت حکم چراغ اتومبیل است که در شب می تازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
بیچاره جوانان
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
آفرین خوب که گفتی حرف من جوان همینه چرا فقط وعده میدن من همه شرایط وام ازدواج دارم میگن اعتبار نیست
آخرین اخبار