دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از ضرورت توجه نهاد‌های مختلف برای رفع مشکلات آموزش و پرورش خبر داد.

مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: این مسئله در مجلس مطرح شده اما مسئله مهم این است که این امر چقدر در بهبود مسائل آموزش و پرورش تأثیر گذار است.

وی ادامه داد: مشکلات آموزش و پرورش به صورت نهادینه در این وزارتخانه مطرح است و باید برای حل آن تأمل کرده و راه‌کارهای اجرایی ارائه داد.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش عنوان کرد: تمام نهاد‌ها باید برای کمک به آموزش و پرورش مشارکت داشته باشند چرا که برخی از مشکلات امسال محدود به این وزارتخانه نبوده و همکاری سایر نهاد ها را می‌طلبد.

وی بیان کرد: به عنوان مثال  در نامه استیضاح  برخی از موارد نظیر استخدام در آموزش و پرورش مطرح شده که این امر صرفا در حوزه اختیارات آموزش و پرورش نیست و نها‌د‌هایی نظیر مجلس باید در این حوزه همکاری های لازم را داشته باشند.

نوید ادهم به پیشنهادی مبنی بر اختصاص نمره به پایه چهارم و پنجم خبر داد و گفت: این مسئله فعلا به صورت یک پیشنهاد مطرح بوده و هنوز تصویب نشده است.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که مصوبه جدید وجود نداشته باشد همچنان ارزشیابی به شیوه قبل در دستور کار است عنوان کرد: در محافل کارشناسی بحث نمره‌ای شدن پایه‌های مذکور مطرح بوده اما هنوز بررسی‌ها کامل نشده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.