روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به شابعه بازگشتش به آکادمی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال که طی ماه های گذشته از سوی مسئولان باشگاه به عنوان رئیس آکادمی انتخاب و در نهایت پس از درگیری با مربیان تیم های پایه از این سمت کنار گذاشته شد بار دیگر برای سایر پست ها از جمله آکادمی مورد توجه مسئولان استقلال قرار گرفته است .

این طور که به نظر می رسد مسئولان در نظر دارند بار دیگر روشن را به عنوان رئیس آکادمی انتخاب کنند، اما این در حالی است که هم اکنون صادق ورمزیار رئیس آکادمی است .
در هر صورت به نظر می رسد حضور دوباره روشن در آکادمی استقلال شایعه ای بیش نباشد که پیرامون این شایعه با روشن گفتگویی را انجام دادیم .

روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با شایعه بازگشتش به آکادمی و جلسات گوناگون با شهاب جهانیان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : تا به این لحظه با افتخاری سرپرست باشگاه صحبتی نداشتم اما در چند نوبت جلسات مختلفی را با جهانیان برگزار کردم و  از من خواست که به استقلال کمک کنم و اتفاقا من هم اعلام کردم هر کمکی از دستم بر بیاید برای استقلال انجام می دهم و حالا قرار شده تا جایی برای اینکه بتوانم کمک حال استقلال باشم،برایم پیدا کنند. البته در این میان پیشنهاداتی مطرح شد که قرار است روی آنها فکر کنم، اما هیچ بحث جدی در این باره صورت نگرفته است.


روشن: باید به منصوریان فرصت دهند / وضعیت بد باشگاه باعث تضعیف تیم می شود

حسن روشن در خصوص وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: تا زمانی که وضعیت باشگاه متزلزل باشد نمی توانیم انتظاری برای نتیجه گیری از تیم داشته باشیم .

وی ادامه داد: معتقدم در این برهه زمانی باید به منصوریان فرصت داده شود چرا که او مربی خوبی است و من وی را قبول دارم اما در هر صورت وضعیت نا مساعد باشگاه باعث می شود تیم هم تضعیف شود .


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان داشت : هواداران نیابد امید خود را از دست بدهند و من هم به دلیل اینکه بازی های استقلال را نگاه نمی کنم نمی توانم درباره عملکرد این تیم اظهار نظری داشته باشم اما در همین حد می توانم بگویم که تعطیلات پیش رو برای استقلال بسیار خوب است و تیم با ریکاوری دوباره می تواند به روزهای اوج خود بازگردد اما باز هم می گویم با وجود وضعیت بد باشگاه بعید می دانم این اتفاق بیفتد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار