دستورالعملی مبنی بر عدم پذیرش دانشجو در پانسیون‌ها نیست

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان گفت: متاسفانه دستورالعملی مبنی بر اینکه دانشجویان در اماکن تحت پوشش میهمانپذیرها ساکن نشوند، وجود ندارد.

سیدفردین تقی‌زاده معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به تشکیل شورای نظارت و ارزیابی در 31 استان، در حال حاضر بالغ بر 140 مجوز برای فعالیت خوابگاههای غیردولتی صادر شده است.

وی با تاکید بر اخذ مجوز تمامی خوابگاه‌های غیردولتی تا پایان تابستان 95، ادامه داد: این خوابگاهها بعد اخذ مجوز از سوی شورای نظارت و ارزیابی استان خود، تنها باید دانشجویان دانشگاههای دولتی و غیردولتی را اقامت دهند.

تقی زاده با بیان اینکه دانشجویان به منظور اقامت در طول دوره تحصیل مثل سایر شهروندان می توانند از مهمانپذیرها و پانسیون‌ها و هتل‌ها نیز استفاده کنند، گفت: طبق تجربه هزینه مربوط به اسکان دانشجو در خوابگاههای غیردولتی بسیار پایین تر است، لذا توصیه می کنیم دانشجویان در این خوابگاهها مستقر شوند.

وی یادآور شد: در خوابگاههای غیردولتی برمبنای دستورالعمل جدید، تنها باید دانشجویان اسکان داشته باشند و درغیر این صورت متخلف شناخته می شوند اما متاسفانه هیچ دستورالعملی مبنی بر عدم پذیرش دانشجویان در اماکن زیرنظر میهمانپذیرها وجود ندارد و در این مورد، آگاهی های لازم از عواقب انتخاب محل اقامت برای دانشجویان ضروری است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار