اردبیل؛

درخشش 40 عضو کانون در مسابقات بین‌المللی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: طی پنج سال گذشته 40 نفر از اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در مسابقات جهانی و بین‌المللی خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاجر جمادیه افزود: ما در تلاش هستیم تا آثار منتخب این چهره‌های موفق کانون را که اغلب در رشته نقاشی صاحب رتبه و جایگاه جهانی و بین‌المللی شدند در مجموعه‌ای نفیس گردآوری کنیم که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه امسال دو نفر از اعضای کانون در مسابقات بین‌المللی صاحب رتبه شدند، افزود: در کنار رهنما و صادقی دو عضو کانون که در سطح بین‌المللی درخشیدند 9 نفر نیز در جشنواره رضوی صاحب جایگاه شدند که امیدواریم این موفقیت‌ها تا پایان امسال تداوم پیدا کند.

مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: در پنج سال گذشته 40 نفر از اعضای کانون‌های پروش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در مسابقات جهانی و بین‌المللی خوش درخشیدند.

جمادیه تصریح کرد: برای نخستین‌بار به صورت آزمایشی در کشور موفق شدیم طرح بازی رنگ را برای کودکان و خردسالان فراهم کنیم تا با فضای پر از رنگ‌های متنوع کودکان ما بتوانند حضور داشته باشند.

وی از تدارک یکی از مراکز کانون برای پذیریش کودکان 3 و 4 ساله با هدف استعدادیابی آنها خبر داد و افزود: ما در این مراکز کار با گل و خاک را که آرامش‌بخش نیز محسوب می‌شود به کودکان یاد می‌دهیم تا بتوانند با آرامش بیشتر در کانون فعالیت کرده و از برنامه‌های آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.