فیلم سینمایی ایستاده در غبار در سینما بهمن استان خراسان جنوبی اکران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت : فیلم ایستاده در غبار ، برترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فجر را به خود اختصاص داده است.

کریمیان با اشاره به اینکه ایستاده در غبار جزء برترین فیلم های دفاع مقدس است افزود : فیلم ایستاده در غبار دوران کودکی حاج احمد متوسلیان ،اسارت ایشان در لبنان و زمان ربوده حاج احمد متوسلیان را به تصویر می کشد.

وی گفت: فیلم ایستاده در غبار به مدت دو هفته در روی پرده اکران است و با استقبال عموم مردم از این فیلم مدت اکران آن بیشتر در سینما استان خواهد شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: معرفی و تبلیغ قابلیت های اصلی و ارزشمند این فیلم در بین عموم مخاطبان از جمله وظایف و دغدغه حوزه هنری استان می باشد .

کریمیان با بیان اینکه ۹۰ میلیون تومان در ساخت مستند های حوزه دفاع مقدس هزینه شده است گفت: در حوزه هنری فعالیت هایی در قالب نماهنگ ، تولید ۶۵۰ دقیقه مستند در مورد دفاع مقدس صورت گرفته است.

وی افزود: مجموعه ۳۰ قسمتی سیمرغ که مفاخر دفاع مقدس و خاطرات بسیاری از شهدا را به تصویر می کشد در حوزه هنری استان در حال ساخت می باشد.

انتهای پیام /غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.