خادمان حرم رضوی با حضور در جمع کودکان بی سرپرست در ارومیه، معنویت دل انگیز امام مهربانی ها را به خانه این کودکان هدیه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، خادمان حرم رضوی در نهمین روز از دهه کرامت و در ادامه برنامه های فرهنگی خود در آذربایجان غربی ظهر امروز در جمع کودکان بی سرپرست مهر امید ارومیه حاضر شدند.

در این مرکز که 18 کودک 6 تا 18 ساله بی سرپرست نگهداری می شود یکی از خادمان امام رضا (ع) به اجرای مداحی هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت پرداخت و کودکان نیز با بوسه بر پرچم متبرک حرم رضوی هدایای تبرک شده امام مهربانی ها را دریافت کردند.

خادمان حرم رضوی از 14 مرداد همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) در آذربایجان غربی حاضر شده اند و در مدت زمان حضور این کاروان استان 130 عنوان برنامه فرهنگی اجرا می شود که عیادت از بیماران غبار روبی مزار شهدا دیدار با خانواده های معظم شهیدان و اعزام زائر اولی ها به حرم مقدس موسی الرضا (ع) از جمله این برنامه هاست

اختتامیه جشنواره زیر سایه خورشید 24 مرداد سال جاری در سالن شهید باکری فرهنگسرای ارومیه برگزار می شود و در این مراسم پرچم قدس رضوی توسط خادمان آستان به اهتزاز در می آید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: حرم رضوی ، ارومیه ، شهیدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.