معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: توان افزایی اشتغال روستائیان با اختصاص30هزار میلیارد ریال اعتبار در اولویت کار دولت است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید ابوالفضل رضوی در بازدید از طرحهای عمرانی لنده در جنوب کهگیلویه وبویراحمد افزود: این تسهیلات با سود 3 تا پنج درصد با هدف سرمایه گذاری درامر اشتغالزایی در روستاها به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی گفت : طرح پرداخت تسهیلات توان افزایی اشتغال در روستاها با همکاری بانک سینا،صندوق توسعه اشتغال، استانداری ها و صندوق توسعه ملی اجرایی خواهد شد.

رضوی اظهار کرد: صندوق توسعه ملی پنج هزار میلیارد ریال از اعتبار 30هزار میلیارد ریالی اشتغال روستایی را تامین خواهد کرد و در قالب این برنامه به هر استان 200میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی کارها و برنامه های خوبی در کشور در بخش های مختلف اجرا شده است و افزود: برنامه ریزی در زمینه توسعه اشتغال بویژه در روستاها در گذشته چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

معاون توسعه روستایی کشور در این سفر طرح بهسازی وآسفالت معابر،خیابان ها و جاده ایدنک به پنج روستای مجاور آن را با حدود پنج کیلومتر با 86 میلیارد ریال افتتاح کرد.

دراین طرح دوهزارو 500مترمربع خاکبرداری و آسفالت ریزی انجام شده است.

رضوی از طرح ساختمان در دست ساخت فرمانداری لنده با زیرینای یک هزارو440مترمربع و 75درصد پیشرفت فیریکی و اعتبار 20میلیارد ریال و طرح ساخت منبع ذخیره آب لنده با حجم سه هزار و 860مترمکعب و شش میلیارد اعتبار اولیه بازدید کرد.

شهرستان لنده با بیش از 20هزار نفر جمعیت در 200کیلوتری یاسوج قرار دارد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.