رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تمام تلاش استعمار و استکبار برای به بند کشیدن ملت ‌ها و برای سلطه بر بشریت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: دشمن پس از شکست در سلطه مستقیم، دام‌های پیچیده‌ای پیش روی ملت‌ها پهن کرده و از زمانی که از طریق روش نظامی نتوانست به اهداف خود دست یابد از دام‌های فرهنگی برای در بند کشیدن ملت‌ها استفاده می‌کند .

سردار محمدرضا نقدی با اشاره به برخی حربه های دشمنان اظهار کرد: داعش، فرقه سازی،مواد مخدر،شبکه های ماهواره ای، هالیوود، جوایز هنری و فرهنگی غربی‌ها برای به دام انداختن فرهنگ و هنر ملت‌ها،  تسلط به بانک‌ها در عرصه اقتصادی و تحریم‌ها،به جان هم انداختن همسایه‌ها، مواد مخدر، شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی فاسد در راستای سلطه استکبار بر ملت ها است.

وی در ادامه تقارن تودیع و معارفه فرمانده سپاه فجر استان فارس با  میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت را به فال نیک گرفت و‌ گفت: این تقارن نورانی  این موضوع را یاداور می شود که برای استمرار راه و تحقق اهدافمان راهی جز توسل به ولایت و اهل بیت (ع) وجود ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: جهاد بدون توسل به اهل بیت محقق نمی شود و با همین خط و مرام است که تا امروز  پیشرفت‌های شگرف و سرنوشت‌ساز  بدست آمده و باعث ناامیدی دشمنان شده است.

انتهای پیام/ب



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.