سمینار آموزشی اقتصاد مقاومتی و کاربرد آن در مدیریت روستایی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛به همت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه، سمینار آموزشی اقتصاد مقاومتی و کاربرد آن در مدیریت روستایی برای فرمانداران و بخشداران سطح استان برگزار گردید.

امیر خسروانی معاون مدیریت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در ابتدای این سمینار طی سخنانی در ارتباط با مقوله اقتصاد مقاومتی، ضرورت برگزاری همایش مذکور و نقش مدیریت محلی در عملیاتی نمودن مدل اقتصاد مقاومتی در سطح روستاها به عنوان کانون های ارزش آفرینی و تولید مطالبی ارایه کرد.

تعاریف و مفاهیم مرتبط با اقتصاد مقاومتی، تاثیر اقتصاد مقاومتی در رشد اقتصاد ملی، چشم اندازهای اجرایی این نوع سازوکار اقتصادی، نحوه اجرای این برنامه، شیوه ظرفیت سازی و ایجاد فرصت های اجرایی و توانمندهای ماهیتی نواحی روستایی در تحقق مدل اقتصاد مقاومتی از مهمترین موضوعاتی بود که در این همایش مورد بررسی قرار گرفت.

در این سمینار آموزشی یکروزه که با هدف آشنایی مدیریت محلی استان با نسخه اقتصاد مقاومتی و عملیاتی نمودن آن در روستاها برگزار گردید، حاضرین با شیوه اجرا، قابلیت های این طرح اقتصادی و نقش آفرینی در راستای اقتصاد مقاومتی در جوامع روستایی آموزش های آشنا شدند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.