نشست های "کتاب‌خوان کتابخانه‌ای" با هدف افزایش ضریب نفود نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم در کتابخانه‌ها برگزار می شود.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، چیا قادری مسئول کتابخانه فجر مهاباد گفت: طرح «نشست کتابخوان کتابخانهای» که از سال 95 در راستای اهداف سال خواندن آغاز شده است بصورت منظم در کتابخانه عمومی فجر با همکاری کتابداران، دوستداران کتاب و اعضای کتابخانه برگزار می گردد.

در نشست سوم این کتابخانه کتاب‌های « نامه های بلوغ » نوشته عین صاد؛ « شادی ثروت بیکران روان شناختی» نوشته اد داینر؛ « کافه پیانو » نوشته فرهاد جعفری؛ « سینوهه» نوشته میکا والتاری؛ معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است که نشست‌های "کتاب‌خوان کتابخانه‌ای "با هدف افزایش ضریب نفود نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم در کتابخانه‌ها برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقمندان و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند. انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.