فرماندار بیله‌سوار بیان کرد: با در نظر گرفتن همکاری‌های مشترک و لغو رواید بین ایران و آذربایجان، حضور مسافران خارجی در شهرستان بیله سوار افزایش خواهد یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در بازدید از گمرک و پایانه مرزی شهرستان بیله سوار اظهار داشت: در عملیات نصب و راه اندازی ایکس ری کامیونی به گمرک بیله‌سوار سرعت عمل از اصول اساسی و مهم کار است و برای پیشبرد اهداف سرعت کاری را در اولویت قرار می‌دهیم.

وی افزود: خوشبختانه با در نظر گرفتن همکاری‌های مشترک و لغو رواید بین ایران و آذربایجان، حضور مسافران خارجی در شهرستان بیله سوار افزایش خواهد یافت و این امر باعث پیشرفت بیشتر این منطقه در آینده و ورود گردشگران و مسافران خارجی خواهد شد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: موزه مردم‌شناسی در شهرستان به منظور معرفی آداب و سنن مردم شهرستان بایستی راه اندازی شود و این شهرستان با داشتن ویژگی‌های فرهنگی و متمدن شایستگی راه اندازی این موزه را دارد.

حلیم در ادامه تصریح کرد: برای ساخت موزه نیازمند کمک و همکاری مسئولان در بخش مربوطه هستیم و امیدواریم که اقدامات لازم در این امر انجام شود تا نتایج مطلوب و بهتری در این راستا گرفته شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.