رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه معوقات جامعه تحت پوشش از سال 76 تا 90 پرداخت شد، اظهار داشت:‌ باید اعتماد و تعامل بین جامعه ایثارگر و بنیاد شهید امور ایثارگران افزایش یابد.

معوقات جامعه تحت پوشش بنیاد شهید پرداخت شدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در اولین همایش فصلی رؤسای سازمان‌های استانی و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران که امروز (شنبه) در مجتمع شهید رسول‌زاده برگزار شد، اظهار داشت: موضوع برجام حساسیت‌ خاصی برای ملت ما محسوب‌ می‌شود، همچنین جناح‌های خاصی کنش و واکنش‌های داخلی را به وجود آورده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: اکنون در این مقطع، کشور ما در فضای خاصی قرار گرفته و با توجه به موضوع برجام توانستیم با راهنمایی های روشنگرانه‌ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این مراحل خاص و حساس را به آسانی پشت سر بگذاریم.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی گفت: یکی از وظایف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت‌رسانی به خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران است و تمام مدیران بنیاد شهید باید سعی و تلاش کنند تا هرچه بهتر و بیشتر به جامعه تحت پوشش خدمات‌رسانی انجام شود.

وی اظهار داشت:‌ یکی از عوامل مهم که باید مورد توجه قرار گیرد، عامل فرهنگی است که به عنوان عامل بقا و پیروزی انقلاب اسلامی تلقی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در مسئله فرهنگ ایثار و شهادت تأکید بسیار داشته‌اند، افزود‌: اگر چه برای بنیاد شهید و امور ایثارگران در فضای مجازی حاشیه‌هایی ایجاد شده، اما وظیفه ما این است که سستی و سردی در ما به وجود نیاید و اهداف بنیاد شهید امور ایثارگران قاطعانه پیگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی گفت:‌ با توجه به اینکه امسال، سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامیده شده از همان ابتدای سال، رویکرد بنیاد شهید مبنی بر بهره‌وری، توانمندسازی و توسعه فرهنگی بوده است، در همین راستا تلاش  کرده‌ایم تا رابطه‌ ما با جامعه هدف نزدیک‌تر شود.

وی با بیان اینکه معوقات جامعه تحت پوشش از سال 76 تا 90 پرداخت شد، اظهار داشت:‌ باید اعتماد و تعامل بین جامعه ایثارگر و بنیاد شهید امور ایثارگران بیشتر و خدمات‌رسانی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بدون منت انجام شود، چراکه همه ما مدیون آنها هستیم.

 نماینده ولی‌فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد:‌ جامعه هدف باید احساس کند که بنیاد شهید و امور ایثارگران قصد دفاع از حریم آنها و خدمات‌رسانی را دارد، به همین جهت در نظر داریم بحث تکریم خانواده‌های مدافعین حرم را که برای حفظ حریم ولایت جنگیده‌اند مورد توجه قرار دهیم،  همانطور که این خانواده‌ها را تحت پوشش این نهاد قرار داده‌ایم.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی گفت: مدیران باید نسبت به این خانواده‌ها توجه ویژه ای داشته باشند، تعامل با نمایندگان مجلس، نظارت و کنترل نسبت به پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران و خدمات‌رسانی به والدین معظم شهدا و ایثارگران برای بحث درمان از دیگر برنامه‌های در دستور کار این نهاد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
باشگاه خبرنگاران جوان به خاطر راضی خداوند این موضوع روپیگیری کن که به چه کسانی دادن؟
چراایثارگران سپاه پرداخت نشده!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
به کی دادن؟؟
چرامانگرفتیم!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
کجاپرداخت شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
کدام پرداخت؟کدام معوقه؟