با ورود خراسان رضوی به حوزه صادرات طلا زمینه کار بر روی سنگ های قیمتی در این استان افزایش پیدا کرده است

صادرات طلا زمینه تجارت سنگ‌های قیمتی را فراهم کرده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت زمینه سنگ‌های قیمتی یکی از زمینه‌های بسیار مهم در حوزه تولید ارزش افزوده است که می‌تواند به عنوان یک ظرفیت برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی استفاده کرد.

حسن حسینی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای افزایش ارزش افزوده در فعالیت‌های اقتصادی است خاطرنشان کرد: استفاده از زمینه‌هایی مانند سنگ‌های قیمتی می‌تواند تحولی را در اقتصاد ایجاد کند که به واسطه آن بسیاری از مشکلات این حوزه رفع شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: هر چه بتوان با استفاده از زمینه موجود در حوزه طلا و جواهر بر روی سنگ‌ها بیشتر کار کنیم بیشتر می‌توان به اقتصاد کمک کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد:انتخاب مشهد به عنوان شهر گوهرسنگ‌های قیمتی می‌تواند به عنوان یک محرک فعال در ظرفیت‌های موجود این بخش بوده واز آن استفاده بهینه شود

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: البته باید در نظر داشت که مهم‌ترین هدف در ارتقا و فعال کردن حوزه سنگ‌های قیمتی در استان باید صادرات باشد و لذا در این بخش باید بتوان خواسته‌های بازار خارجی را برآورده کند و به نیاز آنها پاسخ دهد.

انتهای پیام// ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.