عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی مشهد گفت :سنگ‌های قیمتی یکی از زمینه‌هایی است که هنوز فعالیت زیادی روی آن انجام نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل موحدی محصل عضو شورای اسلامی شهر مشهد،افزود: بازار سنگهای قیمتی اشباع نیست از طرفی خریدار و مصرف کننده محصولات نیز وجود دارد که می‌توان برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی در این بخش استفاده کرد.

وی گفت: وضعیت اقتصادی مردم در اداره شهر تأثیر مستقیم دارد و باید گفت زمانی که مردم درآمد مناسبی نداشته باشند شهرداری نیز با مشکل اعتباری مواجه می‌شود و لذا باید بتوان زمینه‌های ایجاد درآمد پایدار را برای مردم ایجاد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی مشهد افزود: هم اکنون تعداد زیادی از فعالیت‌های اقتصادی در مشهد مقدس ظرفیت سرمایه‌گذاری بیشتر را ندارند شاهد هستیم که تعداد زیادی از واحدهای تجاری خالی مانده و بازار مسکن در رکود بوده و وضعیت بخش صنعت نیز به همین منوال است.

موحدی با تأکید بر لزوم خروج از رویه‌های تک بعدی برای توسعه اقتصاد، گفت: هم اکنون سرمایه‌گذاری در بخش ساخت و ساز رونق زیادی ندارد و باید با وارد کردن زمینه‌های فعالیت اقتصادی جدید در شهر برای توسعه این حوزه اقداماتی را انجام داد.

وی تصریح کرد: اگر برای توسعه اقتصادی شهر مشهد به ظرفیت‌های متنوع اقتصادی از جمله همین موضوع سنگ‌های قیمتی توجه داشت تا بتوان وضعیت معیشتی مردم و در نتیجه مدیریت شهری را ارتقا داد.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.