پروژه «امامت» ارومیه تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین پناهی بخشی از وظیفه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه را نظارت در بودجه اجرایی و عملیاتی خواند و اظهار داشت: در حال حاضر دو پروژه آذربایجان و امامت به عنوان پروژه‌های فاخر ارومیه به شمار می‌روند که پروژه امامت از روند خوبی برخوردار بوده و بر اساس پیش بینی‌های انجام شده تا شهریور قابل بهره برداری است.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر ارومیه تصریح کرد: پروژه 4 سطحی آذربایجان که جزء فاخرترین پروژه‌هاست از نظر تحقق بودجه متأثر از رکود حاکم در کل کشور است و بر این اساس ساخت و ساز چندانی از سوی مردم انجام نمی‌شود.

وی گفت: با محقق شدن ارقام کلانی که در دست مردم است عملاً اجرای پروژه‌های شهرداری نیز از پیشبرد مطلوبی برخوردار می‌شوند.

پناهی بیان کرد: بنا به پیش بینی‌های انجام شده بخش عمده‌ای از پروژه‌های فاخر ارومیه تا پایان 95 انجام شده و قسمت‌هایی جزئی از آن برای سال بعد باقی می‌ماند.

عضو شورای شهر ارومیه، عملکرد شهرداری را در بخش سرمایه گذاری از نتایج مطلوبی برخوردار ندانست و خاطر نشان کرد: به غیر از پروژه «اوریاد» که آن نیز در ابتدا دستخوش برخی مشکلات بود دیگر پروژه‌های سرمایه گذاری شهرداری ارومیه از وضعیت نامطلوبی برخوردار هستند.

وی افزود: پروژه سرمایه گذاری «تکبیر» که سرمایه گذار آن ترک بود در مقطعی از زمان دستخوش تحریم‌ها قرار گرفت و به سبب ممانعت از انتقال ارز مشکلاتی در اجرای آن پیش آمد.

پناهی پروژه‌های سرمایه گذاری شهرداری ارومیه را از دو بعد دارای مشکل خواند و بیان کرد: بروز مشکل در این پروژه‌ها یا به سبب ساختار نامناسب و یا به سبب انتخاب نادرست سرمایه گذاران است

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.