نشستی با حضور نماینده وزیر، مدیر کل و نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی،سرمایه گذار خارجی شرکت گردشگری هزاره غرب ارومیه مدیر عامل شرکت مذبور و مسولان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، این نشست با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات پیشروی شرکت های سرمایه گذاری خارجی تشکیل شد. در ابتدای این جلسه، عبدالباقی عبداله عبدالرحمن سرمایه‌گذار خارجی این پروژه ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی این اداره کل‌، با ابراز تأسف از تغییرات مکرر در ترکیب هیأت مدیره و عملکرد دوران مدیریت قبلی شرکت، خواستار پیگیری مشکلات پروژه توسط دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، از دستگاههای ذیربط شد.

داود غفارپور نماینده وزیر و مدیرکل و نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی ضمن ابراز خوشحالی از حضور سرمایه‌گذار عراقی شرکت مزبور‌، به پیگیریهای معمول از سوی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در راستای رفع موانع و مشکلات پیش‌روی پروژه و با ابراز نگرانی دستگاههای اجرایی استان از کندی پیشرفت پروژه، بر تسریع در تکمیل طرح و بهره‌برداری از آن تأکید نمود.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان به‌منظور انسجام و انتظام در پیگیری امور مربوط به پروژه تله‌کابین ارومیه، خواستار هماهنگی و تعامل بیشتر شرکت گردشگری هزاره غرب با دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری‌ شد. این مقام مسئول پیشنهاد نمود که از نتیجه اقدامات و پیگیریهای معمول درخصوص مشکلات پروژه گزارشی تهیه شود و در جلسه کارشناسی در هفته آتی، در محل فعالیت پروژه، موضوع بصورت دقیق و متقن بررسی قرار گیرد.

در ادامه این نشست فمدیرعامل شرکت گردشگری هزاره غرب ارومیه، ضمن تشکر و اهتمام ویژه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در راستای رفع موانع و مشکلات پروژه، اظهار امیدواری کردند، با رفع مشکلات پروژه، طرح مزبور در آینده‌ای نزدیک آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.