رئیس شورای اداری دیشموک گفت: بهسازی چشمه‌ها و روان آبها در منطقه سرتلپ با بازگشایی این جاده باعث رونق کشاورزی خواهدشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حسن امیریان در بازدید از جاده سرتلپ ضمن خوش‌آمدگویی خدمت فرماندار شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: از مسؤولان شهرستان کهگیلویه در خصوص بازگشایی جاده سرتلپ تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم در خصوص محرومیت‌زدایی منطقه دیشموک از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزند.

وی ادامه داد: بازگشایی جاده سرتلپ یکی از کارهایی بود که فرماندار شهرستان کهگیلویه قول بر بازگشایی این مسیر را داد که محقق شد.

رئیس شورای اداری دیشموک با بیان اینکه سادات باید بدانند که مسؤولان از هیچ تلاش و کوششی در خدمت‌رسانی دریغ نخواهند کرد، گفت: بازگشایی سرتلپ با برنامه‌ریزی و زحمات شبانه‌روزی بر پیگیری فرماندار شهرستان کهگیلویه، رئیس امور عشایری شهرستان و همکاری منابع طبیعی در حال اجراست و پیشرفت قابل توجهی تا به حال داشته است.

وی اذعان کرد: مسیر بازگشایی 6 کیلومتر جاده سرتلپ با مشکلات زیادی برای بازگشایی روبه‌رو بوده و با وجود اینکه هیچ درختی در مسیر وجود نداشت اداره منابع طبیعی استان تقاضای خسارت 150 میلیون‌ تومان کرده بود.

امیریان گفت: جای تقدیر و تشکر دارد مسؤولی مثل فرماندار شهرستان کهگیلویه که درد مردم این منطقه را درک خواهد کرد و با پیگیری‌های مکرر خود در بازگشایی مسیر جاده سرتلپ همچنین امور عشایری شهرستان را با دست خالی وادار به بازگشایی این مسیر کرده است.

وی بیان کرد: رایزنی فرماندار شهرستان کهگیلویه در خصوص تقلیل خسارت 150 میلیون تومانی به منابع طبیعی به 5 میلیون تومان که باعث بازگشایی راه ارتباطی سرتلپ به دیشموک شد، کاری خداپسندانه بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه ادارات و نهادها از فرماندار خواست تا محرومیت‌زدایی منطقه دیشموک را در دستور کار ادارات قرار دهد.

رئیس شورای اداری دیشموک با بیان اینکه بازگشایی مسیر سرتلپ همراه با خیر و برکت در این منطقه خواهد بود، تأکید کرد: بهسازی چشمه‌ها و روان آب‌ها در منطقه سرتلپ با بازگشایی این جاده باعث رونق کشاورزی در این منطقه با همکاری جهاد کشاورزی خواهد بود. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.