ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای در مناطق حاشیه ای زاهدان چشم اندازی امید بخش برای ساکنان این مناطق است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛استاندار در بازدید از مرکزآموزش فنی و حرفه ای منطقه کریم آباد زاهدان گفت:بخش قابل توجهی از جمعیت شهر زاهدان، فاقد حداقل امکانات آموزشی ،  رفاهی ، بهداشتی و خدمات شهری هستند.

هاشمی حضور فعال همه دستگاه های اجرایی را برای ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته زاهدان ضروری دانست و گفت : امسال بیش از 30درصد از اعتبارات کلیه دستگاه های اجرایی برای جلوگیری ازحاشیه نشینی و کم کردن مشکلات حاشیه نشینان اختصاص یافته است . 

وی با اشاره به فعالیت های آموزشی مراکز فنی و حرفه ای در حاشیه شهر زاهدان گفت: آموزش فنی و حرفه ای ازطریق ارائه آموزشهای مهارتی درمسیر توانمند سازی و ایجاد اشتغال پایدار در استان گام موثر و با ارزشی برداشته است. 

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مراکزآموزش فنی و حرفه ای از طریق هم پوشانی و توسعه آموزش مهارتها قادر است زمینه های لازم اشتغال را از طریق کشف و هدایت استعدادها و علایق فراهم کند. 

هاشمی بر لزوم ارتقاء کیفیت آموزشهای فنی و حرفه ای  در حاشیه شهرزاهدان تاکید کرد و گفت : این اداره کل  بایدکیفیت آموزشها را ارتقاء دهد و از طریق شناخت نیازهای مهارتی بازار نسبت به ارائه آموزشها اقدام کند . 

وی ارتقاء کیفیت آموزشها را مهمترین نکته در زمینه تولیدکنندگی دانست و گفت : بازار امروز رقابتی است و بدون مطالعه و شناخت نیاز های بازار و میل و ذائقه خریداران نباید اقدام به تولید کرد چرا که محصول باکیفیت جایگاه خودرا در چرخه تولید و عرضه پیدا می کند. 

وی همچنین نوآوری ، تغییر وتحول و به روز رسانی کیفیت آموزشهای فنی و حرفه ای را در زمینه شناخت بازار کاربستر ساز ایجاد چرخه تولید و فروش عنوان کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار