کمیته مشاوره دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان راه‎اندازی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در جمع دانشجویان نخبه واحد زاهدان، هدف از تشکیل جلسه را راه اندازی یک اتاق فکر دانشجویی، با عنوان هسته مشاوره دانشجویی عنوان کرد.

کمالیان در اولین جلسه هسته مشاوره دانشجویی که متشکل از دانشجویان نخبه واحد زاهدان است، ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: دانشگاه موضوعات و مسائل متعددی در حوزه‎های مختلف دانشجویی، پژوهشی، فرهنگی، رفاهی و ... را در خود جای داده است و دانشجو به عنوان هسته اصلی این بخش‎ها مشاوری موفق و قابل اعتماد است. 

دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: باید انتظارات دانشجویان شناسایی شود و طبق قانون و مقررات این انتظارات پاسخ داده شود، اما کسب انتظارات دانشجویی یک امر مهم است و اعضاء اتاق فکر دانشجویی به عنوان منبع اصلی گردآوری اطلاعات، می‎توانند مشاورانی مناسب برای شناسایی انتظارات و درخواست‎های دانشجویان باشد. 

کمالیان باتأکید بر برگزاری جلسات مشاوره به صورت هر ماه، افزود: پس از دریافت انتظارات و درخواست‎های دانشجویان، از نظرات و پیشنهادات ارائه شده توسط اعضاء اتاق فکر دانشجویی برای پاسخ دادن به درخواست‎های دانشجویی بهره‎برداری می‎شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار