مرحله استانی مسابقات قرآنی در سیستان و بلوچستان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: مرحله استانی مسابقات قرآنی برای سی و نهمین سال متوالی جمعه 22 مردادماه در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی افزود: بیش از 50 هزار نفر از خواهران و برادران قرآنی سیستانی و بلوچستانی در مراحل مقدماتی و شهرستانی  سی ونهمین دوره از مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم از ابتدای سال‌جاری تاکنون به رقابت پرداخته‌اند و روز جمعه 22 مرداد ماه نفرات برتر شهرستان‌ها در قالب 150 نفر برای کسب عنوان نخبه قرآنی استان و دریافت سهمیه اعزام به مرحله کشور ی در زاهدان به گرد هم می‌آیند.
 تدینی گفت: این سری از مسابقات با مشارکت دانشکده علوم قرآنی در سالن اجتماعات آن دانشگاه برگزار خواهد شد و اسکان افراد نیز در همان مجموعه درنظر گرفته شده است.
 وی افزود: سی ونهمین دوره مسابقات حفظ،قرائت و ترتیل قرآن کریم همراه با رقابت‌های گروه‌های تواشیح،اذان و ابتهال خواهد بود که برای عموم علاقه مندان خالی از لطف نیست و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و مدیریت دانشکده علوم قرآنی زاهدان از مراجعه اساتید و مردم شریف استان برای استماع و تشویق متسابقین قرآنی در روز برگزاری مسابقات استقبال می‌کنند.
 گفتنی است، مسابقات بخش خواهران همان روز و در مکتب نرجس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/گ

برچسب ها: مسابقات ، قرآن ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار