لزوم راه‌اندازی تشکل رسانه‌ای در سراوان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛فرماندار سراوان بر لزوم راه‌اندازی اتاق فکر و تشکل رسانه‌ای قوی در حوزه خبرنگاری در این شهرستان تاکید کرد.

جلسه تجلیل و تکریم از اصحاب خبر و فعالان عرصه اطلاع رسانی شهرستان سراوان با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی و خبرنگاران در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار سراوان در این جلسه ضمن تبریک روز خبرنگار و اصحاب رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، گفت: ایشان خبرنگار ساعی و کوشا بود که در خارج از مرز ایران برای دفاع از کشورمان ایران در مقابل کسانی قرار گرفت و به شهادت رسید که با محدود کردن تفکر خود هیچ گونه آزادی و آزاد اندیشی را نمی‌پسندیدند.
درویش نارویی افزود: اساسا رسالت یک خبرنگار و اصحاب رسانه تولید فکر و اندیشه در حوزه خبر است با توجه به اینکه در دنیای امروز که دنیای مدعی دموکراسی است رسانه‌ها اصلی‌ترین مولفه و شاخصه در جامعه دموکراتیک محسوب می‌شوند.
وی ادامه داد: خوشبختانه در ایران و در دولت کنونی فضای مناسبی برای خبرنگاران و روزنامه نگاران ایجاد شده است تا بتوانند در تمامی زمینه‌ها به انتشار اخبار بپردازند که این خود نشان این است که دولت هزینه گزافی را در این زمینه تحمل می‌کند و متحمل هزینه‌ای سنگینی نیز شده است.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار