رئیس ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط برای استقبال باشکوه از دولتمردان یازدهم به این خطه فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مهرداد باقری در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر چه استقبال و پیشوازی از اعضای هیات دولت پرشورتر، گسترده تر و باشکوه تر باشد برکات و اثرگذاری آن نیز برای توسعه و تعالی استان پربارتر خواهد بود.

وی بیان کرد: نتیجه نشست ها و تشکیل کمیته های متعدد از تمامی گروه های مردمی اعم از فرهنگی، نخبگان، دانشجویان، بازاریان، طیف های گوناگون و حتی احزاب و تشکل های مردمی بر استقبال باشکوه و بی نظیر از اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد تاکید داشتند.

باقری اظهار کرد: با وجود تعامل مثبت بین احزاب و گروه های سیاسی اصلاح طلب و ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمبن حسن روحانی در سال 92 نیز یکی از فصل های مشترک تاکید بر موضوع استقبال مردمی و خودجوش از اعضای هیات دولت است.

وی عنوان کرد: در کنار استقبال باشکوه از دولتمردان نیازها، مطالبه ها و خواسته های جدی و به حق مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز البته به شکل مطلوب، منطقی و هدفمند باید مطرح شوند.

باقری ابراز داشت: یکی از گروه ها و افرادی که می توانند در جهت دهی و منطقی کردن طرح خواسته ها و مطالبه های مردم از رئیس جمهوری ایفای نقش کنند رسانه ها هستند.

کهگیلویه و بویراحمد مقصد بعدی سفرهای استانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت یازدهم است.

زمان دقیق این سفر هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.