فرمانده سپاه فتح استان گفت: ایجاد تحول همه جانبه در جامعه از نقش آفرینی های مهم رسانه ها و خبرنگاران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار یدالله بوعلی در نشست خبری با تبریک 17 مردادماه روز خبرنگار، افزود: یکی از رسالت های اساسی خبرنگاران آن است که مسئولان اجرایی را متوجه مشکلات جامعه کرده و به رفع آنها نیز کمک می کنند.

وی بیان کرد: سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از ظرفیت خبرنگاران عضو خود زمینه رشد، توسعه، پیشرفت، بالندگی و تعالی روزافزون این استان و به ویژه جامعه رسانه ای آن را فراهم می کند.

بوعلی اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد زمینه ساز ارتقای هر چه بیشتر سطح علمی خبرنگاران عضو خود است.

وی با اشاره به اینکه آرامش کنونی کشور مدیون خون شهدا و رشادت های مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است، عنوان کرد: اول تا پنجم ماه محرم امسال کنگره ملی شهدا و سرداران کهگیلویه و بویراحمد برای نخستین بار و با حضور جمعی از مسئولان کشوری در یاسوج برگزار می شود.

بوعلی ابراز داشت: رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد فضای عمومی استان را برای برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره فراهم کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی هستند.
سرهنگ قربانعلی حسن زاده افزود: سازمان بسیج رسانه بزرگترین تشکل صنفی اصحاب رسانه به شمار می رود.

وی بیان کرد: تشکیل کارگروه ویژه ای برای بررسی و رسیدگی به مشکلات مختلف رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در این استان ضروری است.

حسن زاده اظهار کرد: اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد می توانند با اطلاع رسانی لازم در مورد کنگره ملی شهدا و سرداران این استان نقش بسزایی در برگزاری هر چه مطلوبتر این کنگره و انتقال ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس و بیان رشادت های رزمندگان در آن دوران طلایی ایفا کنند.

وی عنوان کرد: 94 نفر از خبرنگاران آقا و خانم کهگیلویه و بویراحمد عضو فعال رسانه ای سازمان بسیج رسانه این استان هستند.

در این نشست 20 نفر از خبرنگاران فعال بسیجی کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار گرفتند

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.