به مناسبت روز خبرنگار در پیرانشهر مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فرماندار شهرستان پیرانشهر با تبریک این روز به خبرنگاران و علی الخصوص قلم به دستان شهرستان پیرانشهر گفت: بدون شک نقش آفرینی یک خبرنگار و رسالت مهم و سنگینی که بر عهده دارد بسیار سنگینتر از چیزی است که امروزه از آن بحث می شود بنابراین هر کسی نمی تواند خبرنگار شود.

نوسودی افزود: با توجه به گسترش فضای مجازی و توسعه انواع شبکه های اجتماعی، خبرنگاران رسمی و فعال در خبرگزاریهای معتبر کشور باید بر اساس رعایت اصل امانتداری و حقیقت گویی اقدام کنند چرا که بسیاری از مراجعه کنند علاوه بر پیگیری خبرها بصورت لحظه ای سعی می کنند بسراغ اخباری بروند که از منابع موثق و خبرگزاری های معتبر خبری برگرفته شده باشد.

رئیس شورای پیرانشهر نیز در ادامه این جلسه با تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه روایتگران اسطوره های عشق و ایثار این سرزمین هستند که در سخترین شرایط از آزمونهای خود موفق بیرون امده اند.

سید انور حسینی ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب خبر و گروه های مجازی باید همانند شهدای بزرگ این عرصه، هنر و حرفه ی پر مخاطره خود را حفظ نمایند و در مقابل خون هزاران شهید اصحاب رسانه مسئول و امانتدار وظیفه خطیر خود هستند.

حسینی عنوان کرد: خبرنگاران در جامعه همانند پل ارتباطی با مسئولان هستند که بیانگر مشکلات و دردهای اجتماع خود هستند و سعی بر آن دارند تا در راستای رفع مشکلات مردم با همکاری مسئولان مربوطه گامهای اساسی بردارند.

در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از فعالیتهای خبرنگاران در حوزه شهرستان پیرانشهر تجلیل گردید.

انتهای پیام/س

برچسب ها: تجلیل ، خبرنگار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.