عصر امروز صورت گرفت؛

دیدار رییس کل گمرکات افغانستان با معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور

عصر امروز، رییس کل گمرکات افغانستان با معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور دیدار کرد.

دیدار رییس کل گمرکات افغانستان با معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشوربه گزارش خبرنگار حوزه وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ احمد رشاد پوپل رییس کل گمرکات افغانستان با دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف راه های گسترش همکاری های اقتصادی دو کشور را بررسی کردند.

"دین پرست" معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در این دیدار با اشاره به برگزاری پنجمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و افغانستان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در تهران گفت : تعدادی از بندهای یادداشت تفاهم این کمیسیون در خصوص توسعه و گسترش فعالیت های گمرکات دو کشور است و این نشست نقش مهمی در تحقق برنامه های اقتصادی ایران و افغانستان خواهد داشت.

دین پرست گفت : با توجه به اشتراکات دینی و تاریخی ایران و افغانستان ، توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور در اولویت قرار دارد و امیدواریم سطح این روابط به جایگاه شایسته ای ارتقا یابد.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور همچنین بازگشایی بازارچه های مرزی بین دو کشور را در تامین امنیت مناطق مرزی افغانستان و رونق اقتصادی مرزنشینان دو کشور ، بسیار مهم ارزیابی کرد.

در این دیدار احمد رشاد پوپل رییس کل گمرکات افغانستان نیز بر ارتقا سطح همکاری های اقتصادی و گمرکی دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار