مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگارتبریک گفت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،متن پیام تبریک مدیر کل استاندارد استان به شرح ذیل میباشد:

"تقویم ایران اسلامی در 17 مرداد ماه به پاسداشت تلاشگران عرصه نشر و بیان حقایق در چارچوب خبر، به نام روز خبرنگار مزین گشته است. خبرنگارانی که با قلم و بیان صریح و صادقانه در مسیر آگاهی بخشی و حقیقت‌نگاری جامعه گام برمی‌دارند و در این راه پر مشقت و پرتکاپو و مملو از هیاهو با استواری بر عزم و اراده راسخ خویش ایستاده‌اند و با هدف حذف ضعف‌ها و تقویت فرصت‌های جامعه به سمت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی حرکت می‌کنند.

بی‌تردید خبرنگاران شایسته و زحمتکش از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز به فراخور موقعیت‌ها و وضعیت کشور در شرایط حاد و خصوصا دوران سخت اما پرافتخار دفاع مقدس، رسالت حرفه‌ای و تعهد اخلاقی خود را با همه محدودیت‌ها و بعضا تنگ‌نظری‌ها به انجام رسانده‌اند که باید زحمات آنها را ارج نهاد و از خدماتشان صمیمانه قدردانی نمود. لذا فرصت را مغتنم شمرده، یاد و خاطره شهدا و جانبازان گرانقدر خبرنگار را در عرصه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دفاع مقدس، مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و مدافعان حرم گرامی می‌داریم.

واضح است که این تلاشهای شبانه روزی، با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صواب مسائل و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران به ویژه دستیابی به افق اهداف سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است که این مهم با تعامل سازنده و پویای مسئولان و فعالان عرصه رسانه به تسریع محقق خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه که بی‌چشمداشت در این عرصه فعالیت می‌کنند، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: پیام ، تبریک ، استاندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.