فرماندار شهرستان نقده ،فرا رسیدن روزخبرنگار را به خبرنگاران، اهالی رسانه و مطبوعات تبریک گفت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فرامرزی فرماندار شهرستان نقده ، فرا رسیدن 17 مرداد "روز خبرنگار" را به خبرنگاران، اهالی رسانه و مطبوعات تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفده مرداد سالروز شهادت محمد صارمی؛در تقویم پرافتخار کشور عزیزمان به نام زنان و مردان تلاشگری مزین گشته است که با عشق و علاقه ، حقیقت‌طلبی و انعکاس واقعیات را سرلوحه کاری خود قرار داده‌اند؛ خبرنگارانی که هدفشان تنها آگاهی و اطلاع رسانی صادقانه می باشد.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند… خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

بدون تردید اعتلای جایگاه خطیر خبرنگاری، ارتقای سطح اطلاع رسانی، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و اخلاق رسانه در جامعه در سایه تعامل و همکاری دو سویه و متقابل اصحاب رسانه و خبر از یک طرف و مدیران و مسئولین از طرفی دیگر محقق خواهد شد.

در دنیای امروز حمایت از حریم شریف اصحاب رسانه و خبر از یک طرف و تعهد و پایبندی این قشر کوشا و مسئولیت پذیر در رعایت تقوی الهی، پایبندی به اخلاق رسانه در انعکاس جامع، دقیق، سریع و منصفانه اخبار و گزارشها و تلاش برای دستیابی به یک جامعه توسعه یافته اسلامی و انسانی از سویی دیگر خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی ، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای شهرستان نقده ، که خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: فرماندار ، نقده ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.