سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی طرح "نامه ای برای مدافعان حرم" برگزار می کند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، 
جلال الدین اعظمی رئیس سازمان بسیج رسانه استان اذربایجان غربی گفت: همانند 8 سال دفاع مقدس که مردم برای همدردی با شهداء و انتقال حس معنوی و قلبی خود اقدام به ارسال نامه به رزمندگان می کردند، طرح "نامه ای برای مدافعان حرم" برای حمایت از مدافعان حرم برگزار می شود
.

وی افزود: طرح نامه‌ای برای مدافعان حرم با عنوان «نامه‌ای برای عباس‌های زینب» طراحی و به چاپ رسیده است و علاقمندان می‌توانند احساسات خود را در قالب متن، شعر، دل نوشته و نقاشی کودکان داخل برگه‌های این طرح درج و داخل پاکت‌های مربوط به طرح نامه به مدافعان حرم قرار داده و به دبیرخانه این طرح ارسال کنند.

اعظمی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند احساسات خود را در قالب متن، شعر، دل نوشته و نقاشی کودکان از طریق "طرح نامه به مدافعان حرم" به دست مدافعان حرم در سوریه برسانند

وی بیان داشت: طی تفاهم‌نامه‌ای که فی‌مابین سازمان بسیج رسانه و اداره پست منعقد شده است، علاقمندان می‌توانند نامه‌های خود را داخل پاکت‌های این طرح قرار داده و به‌صورت رایگان به دبیرخانه اطرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اذربایجان غربی افزود: دبیرخانه این مسابقات در تهران آثار ارسالی عموم مردم را از سراسر کشور ، کدگذاری کرده و در نهایت این نامه ها را برای رزمندگان و مدافعان حرم در سوریه ارسال می کند.

وی ادامه داد: چنانچه رزمندگان مدافع حرم پاسخی برای این نامه ها داشته باشند با هماهنگی دبیرخانه پاسخ نامه ها برای فرستند ارسال می شود.

اعظمی اضافه کرد: این طرح شرایط سنی و محدودیت ندارد و همه افراد می توانند در آن شرکت کنند برای ‏شرکت در آن و پست نامه نیز هزینه ای دریافت نمی شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.