رئیس هیات اسکیت ایلام گفت: به مناسبت دهه کرامت مسابقات اسکیت سرعت ویژه دختران در محل پیست اسکیت مجموعه ورزشی شهدای قلاویزان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ قدرت جمشیدیان اعلام کرد: این مسابقات در رده های سنی زیر شش سال، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.
جمشیدیان اضافه کرد: این مسابقات موجب رشد این رشته ورزشی در استان و رقابت بین ورزشکاران و باعث ارتقای سطح دانش مربیان می شود.
وی افزود: پیست اسکیت ایلام یکی از بهترین پیست ها در کشور و دارای استانداردهای جهانی است که با کمی تغییرات و افزودن امکانات می توان در آن مسابقات بزرگ را هم برگزار کرد.
جمشیدیان اظهار کرد: هیات اسکیت استان در تلاش است ورزشکاران خوبی را در تمام رده های سنی این رشته مهیج ورزشی تربیت و به رشد و شکوفایی و رونق این ورزش مفرح کمک کند.
وی گفت: در این مسابقات شینا چراغی، دیانا معتمدی و کژال امامی در رده سنی نونهالان گروه اول و صدف حیدری زادی، زهرا عباس بیگی و دریا ندری نیز در گروه دوم رده نونهالان موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
جمشیدیان افزود: در رده سنی زیر شش سال نیز لاوین مرشدی، تارا عزیزی و یوتاب کریمی، رده سنی نوجوانان نگار میرزاده، آیدا اسدی کرد و سپیده بازگیر و در رده بزرگسالان صدف مهدیزاده و پرستو شیرخانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.