عضو شورای شهر کرمانشاه گفت:علت تعطیلی شهربازی کرمانشاه ایرادات وارده به ایمنی شهربازی از سوی اداره کل استاندارد استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛غلامرضا باقری گفت: اداره کل استاندارد از ایمنی دستگاه‌های شهربازی ایراد گرفته و تا رفع این ایرادات به شهربازی کرمانشاه اجازه فعالیت نمی‌دهد.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های شهربازی کرمانشاه فرسوده هستند و قطعا ایمنی لازم برای استفاده و فعالیت را ندارند.

باقری افزود: شهرداری در نظر دارد شهربازی کرمانشاه را به سرمایه گذار جدید بسپارد تا علاوه بر ارتقا ایمنی شهربازی، یک شهربازی نو و مدرن با دستگاه‌های به روز در کرمانشاه داشته باشیم.

وی گفت: دستگاه‌های شهربازی فرسوده شده و عملا باید کنار گذاشته شوند و خرید و نصب وسایل بازی جدید نیز بسته به نوع دستگاه برای هر وسیله بیش از یک میلیارد تومان هزینه دارد.

باقری اظهار کرد: با توجه به اینکه شهربازی کرمانشاه قرار است به سرمایه گذار جدید سپرده شود و سرمایه گذار با طراحی خود شهربازی و وسایل آن را آماده می‌کند، اگر شهرداری پیش از حضور سرمایه گذار یک سری وسایل جدید نصب کند، این امکان وجود دارد که سرمایه‌گذار پذیرای آنها نباشد و نصب این وسایل گران قیمت برای مدتی کوتاه هم برای شهرداری مقرون به صرفه نیست.

وی با بیان اینکه موضوع شهربازی در دستور کار جدی شهرداری و شورای شهر قرار دارد، گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم یک شهربازی مدرن، ایمن و به روز را برای مردم مهیا کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.