رئیس حوزه هنری استان یزد در پیامی روز خبرنگار را فرصتی برای تقدیر از تلاش‌های خستگی ناپذیر و بدون چشمداشت خبرنگاران و اهالی رسانه دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛متن پیام محمد صادق کوچک زاده، رئیس حوزه هنری استان یزد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد محمود صارمی و روز خبرنگار به شرح زیر است:

«به نام خداوند لوح و قلم»
در دفتر زمانه فتد نامش از قلم                                هرملتی که مردم صاحب قلم نداشت
در پیشگاه اهل خرد نیست محترم                             هرکس که فکر جامعه را محترم نداشت
روز شکوهمند 17مرداد که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به روز خبرنگار مزین گشته، یادآور ایثار و جانفشانی طلایه‌داران جبهه آگاهی و اطلاع‌رسانی است.

این روز فرخنده فرصت مغتنمی است تا زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و بدون چشم داشت این نیک‌اندیشان سخت‌کوش و کم‌توقع را ارج نهاد و به همت و مسئولیت پذیری آنان درمسیر اطلاع رسانی، شفاف سازی و پیشرفت و توسعه همه جانبه میهن عزیز اسلامی آفرین گفت.

امروز به رغم سلطه تکنولوژی و فناوری و گستردگی روز افزون فضای مجازی باز هم این فعالان همیشه در صحنه خبر و اطلاع رسانی هستند که در انعکاس کاستی‌ها و مشکلات مردم به مسئولان و بلعکس نقش اساسی و تأثیرگذار ایفا می‌کنند.
در این دوره حساس، خبرنگاران متعهد و آگاه باید با بصیرت، صراحت، صداقت و امانتداری در جهت اعتلای آرمان‌ها و اندیشه‌های اسلامی و انقلابی همت نموده و تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسئولیت‌های قانونی این حرفه سخت و پرمخاطره به کار گیرند.

ضمن تبریک روز بزرگداشت مقام خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر و اطلاع رسانی، بدین وسیله از زحمات و تلاش‌های خالصانه سفیران روشنفکری و حقیقت طلبی به خصوص نیک‌نگاران عرصه فرهنگ و هنر استان یزد که با رعایت اصول اخلاقی و بی‌طرفی برای حفظ شرافت این حرفه اهتمام می‌ورزند و در جهت آگاهی بخشی و حقیقت‌گویی به جامعه تلاش می‌کنند صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روز افزون آنان را در راه خدمت به اسلام و ایران عزیر آرزومندم.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.