روایت ولایتی از مراسم رونمایی از کتاب مصور اهدای عضو

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با انتشار تصویری از مراسم رونمایی کتاب مصور اهدای عضو در صفحه اینستاگرام خود توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی با انتشار تصویری از مراسم رونمایی کتاب مصور اهدای عضو یک=هشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز کشورمان باهمت عالی خود در مسیر نجات جان عزیزان و بیمارانی که برای ادامه حیات نیاز به اهدای عضو دارند افتخارات فراوانی را آفریده اند.

در ادامه این نوشتارآمده است: مرکز مسیح دانشوری یکی از مراکز مهم در این ارتباط است که از سال ها قبل فعالیت خود را با حضور پزشکان و متخصصان اندیشمند و توانمند آغاز کرده است.

به نوشته ولایتی، هم اکنون 200 پیوند ریه، 100 پیوند قلب و در برخی مواقع پیوند کلیه و لوزالمعده انجام می شود و این مرکز موفقیت های بسیار خوبی را در انجام و توسعه این مهم داشته است.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به همراهی صمیمانه و ارزشمند مردم در این زمینه افزود: تاکنون یک میلیون و 600 هزار نفر کارت اهدای عضو را پر کرده اند و امیدواریم این حرکت گسترش بیشتری هم داشته باشد و ایران از این لحاظ موفق ترین کشور در غرب آسیا و شمال آفریقا است و امیدواریم با توسعه اتاق های عمل پیوند از شش اتاق به 12 اتاق، عمل پیوند لوزالمعده هم در این مرکز توسعه یابد.

وی در این نوشتار به حضور حجت الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم اشاره و تصریح کرد:با توجه به زمینه های فقهی و قانونی فراهم شده در این ارتباط باید با همکاری نهادها و بخش های مختلف زمینه این اقدام خیرخواهانه را بیش از پیش فراهم کرد.

ولایتی در نوشتار خود اضافه کرد: مرگ مغزی می تواند جان هشت نفر را نجات دهد و متاسفانه در طول سال تعدادی از هموطنانمان در کشور دچار مرگ مغزی می شوند که می توانند جان هزاران نفر را نجات داده و به آنان زندگی جدید اهدا کنند و کتاب مصور اهدای عضو یک = هشت توسط خانم مرادیان نژاد و با همکاری خانم دکتر صادق بیگی مسئول فرآوری پیوند مرکز درمانی مسیح دانشوری می تواند زمینه آشنایی هرچه بیشتر مردم عزیز را در این اقدام مهم فراهم کند.

مراسم رونمایی از کتاب مصور اهدای عضو چهارشنبه سیزدهم مردادماه در بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شده بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار