فرمانده انتظامي شهرستان كاشان از افزایش 58 درصدی کشفیات سرقت و 115 درصدی مواد مخدر در چهار ماهه نخست امسال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرهنگ کارگاه مهدي پورغلامحسين، ضمن آیین تجلیل از خبرنگاران کاشان و تبریک روز خبرنگار در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان گفت: با تلاش بی‌نهایت پلیس تخصصی کاشان در حوزه وقوع جرائم نیز کاهش هفت درصدی ثبت شده است.

وی، افزایش 115 درصدی کشفیات مواد مخدر صنعتی و سنتی را تاکید کرد و گفت: در این رابطه 215 کیلو 843 گرم مواد مخدر کشف و 462 نفر دستگیرشدند.

وی، با اشاره به دستگیری هشت نفر از فعالان در امر خرید و فورش مواد مخدر در هفته گذشته افزود: سه نفر نیز با طرح پاکسازی کلانتری 13با 2 کیلو و نیم تریاک و 2 و نیم گرم شیشه دستگیرشدند.

به‌گفته‌وی،یکی از عناصر اصلی توزیع مواد مخدر نیز با 100 گرم شیشه دو روز پیش دستگیرشد.

فرمانده انتظامي شهرستان كاشان در ادامه، از برقراری 29 هزار و 730 مورد تماس مردمی در چهار ماهه نخست امسال خبرداد و گفت:17 هزار و 113 مورد از این تعداد تماس عملیاتی شد که 11 هزار و 310 مورد آن مشاوره‌ای، 210 مورد امداد و نجات و یکهزار و 97 مورد آن قابل رسیدگی در فوریت‌های پلیسی بود.

کارگاه پورغلامحسين، کاهش 13 درصدی تصادفات در مجموع را در کاشان خاطرنشان‌کرد و گفت:آمار فوتی حوزه تصادفات درون‌شهری در چهار ماهه نخست امسال 58 درصد و در تصادفات جرحی 17 و نیم درصد کاهش داشت.

وی، کاهش 66 درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری را با اقدامات موثر و مطلوب پلیس کاشان در تیرماه یادآورشد و گفت: دو عامل اصلی موتورسواران و حضور آنها در پیاده‌روها بیشترین عامل تصادفات در این شهرستان است.

به‌گفته‌وی، طرح جمع‌آوری لباس‌ها و مانتوهایی که دارای پشت نوشته‌های مستهجن هستند همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز در حال جمع‌آوری است.

شایان ذکر است:نشست خبریفرمانده نيروي انتظامي شهرستان كاشان امروز شنبه 16 مردادبا آیین تجلیل سرهنگ کارگاه مهدی پورغلامحسين از خبرنگاران این شهرستان در قالب اهدای هدایا و لوح تقدیر در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار برگزارشد.


انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.