فینال مسابقات سوارکاری جام نقش جهان جمعه درمجموعه سوارکاری اصفهان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبر نگاران جوان؛ مسابقات پرش با اسب جام نقش جهان که از 13 مرداد در اصفهان آغاز شده است فردا با برگزاری فینال این رقابت ها پایان می یابد.


مسعود محکم کار مسئول برگزاری این رقابت ها گفت: مسابقات پرش با اسب جام نقش جهان از دیروز در مجموعه سوارکاری اصفهان آغاز شد. 230 سوارکار در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از 16 استان کشور با اسب های خود به اصفهان آمدند. از آن جایی که مسابقات به فدراسیون سوارکاری تعلق دارد و رقابت ها دارای رنکینگ خوبی نیز هست، سوارکاران درجه یک کشور در نقش جهان حضور دارند.


وی ادامه داد هر سال مرداد ماه این رقابت ها در اصفهان برگزار می شود و این چهارمین سالی است که اصفهان میزبان رقابت ها است. آن چه که امسال به این جام اضافه شده است جشنواره زیبایی اسب های خالص ایرانی است.

محکم کار درباره حضور تماشاگران تصریح کرد : دیروز و امروز حدود دویست تا سیصد نفر در هر روز از مسابقات دیدن کردند. پیش بینی ما این است که در فینال رقابت ها که جمعه برگزار می شود تعداد تماشاچیان به 1000 نفر برسد. تماشای رقابت ها برای عموم آزاد است و تمامی امکانات برای تماشاچیان فراهم است.

مسئول برگزاری جام نقش جهان خاطر نشان کرد: یکی از اهداف برگزاری این جام جذب استعدادهای سوارکاری است. در این رقابت ها از تمامی باشگاه های سوارکاری استان یک نماینده وجود دارد تا علاقمندان به این رشته را راهنمایی کنند.


 شایان ذکر است این رقابت ها در مجموعه سوارکاری اصفهان واقع در بلوار ارغوانیه برگزار می شود.


 


 


انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار