فدراسیون سوارکاری همکاری خود را با یک شرکت خصوصی برای ترویج این رشته و تولید درامدهای پایدار آغاز کرده است.

خیز بلند برای گسترس و ترویج سوارکاری در کشورخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فدراسیون سوارکاری به تازگی با یک شرکت خصوصی برای برای ترویج و توسعه سوارکاری همکاری خود را آغاز کرده است. این شرکت به گفته رییس فدراسیون سوارکاری حامی مالی فدراسیون نیست بلکه در بخش درآمدهای پایدار فدراسیون را یاری می کند.
کیوان جامه بزرگ رییس شرکت خصوصی درباره دامنه همکاری های این شرکت و فدراسیون سوارکاری به خبرنگار ما گفت: ما از این همکاری سه هدف را دنبال می کنیم. تولید محتوا و خدمات، ترویج سوارکاری و بالا بردن توانمندی اقتصادی فدراسیون. قرارداد فی مابین سه ساله و قابل تمدید است.
جامه بزرگ در توضیح هر کدام از این اهداف تصریح کرد: در بخش تولید محتوا و خدمات در تلاشیم برای عامه مردم اقداماتی انجام دهیم تا آشنایی خانواده ها با سوارکاری بیشتر شود.
وی افزود دربخش ترویج سعی داریم سوارکاری را به خانواده های علاقمند معرفی کنیم. باشگاه ها و مدارس زیادی در عرصه سوارکاری فعال هستند که مردم از وجود آنان اطلاعی ندارند. در این بخش بیشتر تمرکزمان بر استفاده از شبکه های اجتماعی و حوزه دیجیتال است. در همین راستا اولین شبکه اختصاصی سوارکاری با نام" یال" افتتاح شده است که در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت دارد و تا کنون 25 هزار عضو گرفته است. این شبکه شامل بخش هایی مانند سریال و فیلم، دوره های آموزشی پخش زنده مسابقات و بسیاری مطالب دیگر است.
جامه بزرگ خاطر نشان کرد در حوزه توانمندی اقتصادی فدراسیون و باشگاه های سوارکاری نیز ورود کرده ایم. در این بخش تلاش می کنیم عرضه و تقاضا را مدیریت کنیم و حتی تولید محتوا را به خود مردم بسپاریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار