رییس فدراسیون سوارکاری از آغاز رایزنی با فدراسیون جهانی برای حضور مربی خارجی در رشته درساژ خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: در ابتدای امسال کار گروه جدیدی در بخش درساژ شروع بکار کرده است که خوشبختانه بسیار فعال است و مسابقات درساژ به خوبی مدیریت می شوند. 

یکی از مصوبات این کار گروه در اختیار گرفتن یک مربی صاحب نام خارجی برای درساژ کشور است. در حال حاضر مشغول رایزنی با فدراسیون جهانی هستیم تا مربی قابلی استخدام کنیم.


وی در خصوص حضور مربی خارجی در پرش با اسب تصریح کرد: پس از یک سال رایزنی با سرمربیان بنام دنیا در پرش با اسب، تقریبا به یک گزینه نهایی رسیدیم. لذا امیدواریم با کمک وزارت ورزش و جوانان این مربی با تجربه را جذب کنیم. این فرد سابقه طولانی در کشورهای مختلف به عنوان سرمربی را دارد و تیم های زیادی را به المپیک رسانده است.  هدف گذاری فدراسیون سوارکاری مسابقات آسیایی اندونزی است تا با کمک این سرمربی خارجی در این فرصت دو ساله بتوانیم کاری کنیم که تیم های الف و ب بزرگسالان و جوانان حضور چشمگیری در این رقابتها داشته باشند.

خلیلی درباره جلسه مالکین که هفته گذشته برگزار شد اظهار داشت: بیش از ۴۰۰ باشگاه سوارکاری در کشور وجود دارد. تصور من همیشه این بوده است که این باشگاه ها با سرمایه گذاری های هنگفتی که انجام داده اند، مسلما خواسته های صنفی و فنی دارند. ما هم به عنوان فدراسیون خواسته هایی داریم که نمی توانیم آن ها را به ۴۰۰ باشگاه در سراسر کشور منتقل کنیم. بنابراین تصمیم گرفتیم کانونی به نام کانون باشگاه داران تاسیس کنیم، اساسنامه ای تهیه کردیم و در جلسه ای مالکین باشگاه ها را از سراسر کشور دعوت کردیم. در این جلسه ۷ نفر به عنوان هئیت موسس با رای اعضا انتخاب شدند. در ظرف یک ماه هئیت موسس قرار است مقدمات تعیین هئیت مدیره و مدیرعامل کانون باشگاه داران سوارکاری کشور را به نتیجه برساند.

رئیس فدراسیون سوارکاری خاطر نشان  کرد: یکی از اهداف بزرگ من در این بخش این است که بتوانیم باشگاه ها را رده بندی کرده و فعالیت هایشان را استاندارد کنیم. بطوری که تعرفه ها و هزینه هایی که از مردم دریافت می کنند بر اساس نوع خدماتی که به مشتریان ارائه می کنند باشد و از همه مهم تر عملیات فنی و آموزش ها بصورت استاندارد پیگیری شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: سوارکاری ، خلیلی ، درساژ ، اسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار