از نفرات برتر مسابقات ورزشی که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ین کارکنان شاغل در سازمان برگزار شده بود با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اسمعیل کریم زاده در این مراسم با اشاره به اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی انسانها و تاثیر آن بر سلامت روح و جسم ، اظهارکرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان سازمان با اجرایی برنامه های ورزشی خصوصا ترویج و توسعه ورزشهای همگانی از اولویت های کاری سازمان است.

کریم زاده افزود: حمایت از برنامه های ورزشی بانوان از طریق شورای ورزش سازمان مهم و ضروری است چرا که بانوان شاغل علاوه بر مسئولیت اداری ، شغل خانه داری و نگهداری از فرزندان را نیز برعهده دارند و فرصت کمتری برای پرداختن به امر ورزش دارند.

این مقام مسئول بیان کرد: دین مبین اسلام هم به ورزش و ورزشکار به دیده احترام می نگرد؛ زیرا ورزش می تواند آدمی را در رسیدن به کمال انسانی یاری رساند و اسلام هم هر عملی را که به آدمی در رسیدن به کمال کمک می کند، ارج می نهد و آن را مطلوب می داند.

وی ادامه داد: ورزش، موجب گسترش روابط گروهی می شود. در ورزش های گروهی، بدون هماهنگی و دوری از خودخواهی، نمی توان به موفقیت رسید و این خود باعث تقویت روحیه جمع خواهی افراد می شود.

میر جمال ساداتی افزود: این مسابقات در دو رشته تیراندازی با تفنگ بادی و تنیس روی میز به مدت دو روز با حضور 130 نفر از کارکنان در مجموعه ورزشی شهید موسوی سازمان برگزار شد.

ساداتی ادامه داد: به منظور افزایش روحیه نشاط و شادابی کارکنان نیز هفته ای یکبار برای بانوان و آقایان برنامه استخر ورزشی در نظر گرفته شده است و در طول سال برای فرزندان کارکنان نیز برنامه های ورزشی نیز اجرا خواهد شد .

لازم به ذکر است مسابقات بانوان در رشته تیراندازی با تفنگ بادی و دارت با حضور 70 نفر از کارمندان برگزار و در پایان در مسابقه تیراندازی خانم ها شبنم جلیل زاده از مدیریت باغبانی ، خدیجه بوداقی از واحد مدیریت امورمالی، حاجیه لطفی از واحد معاونت امور دام و در مسابقه دارت خانمها سمیه عالمی از مدیریت امور اراضی و فرین نیکرو از واحد معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی و نسیم حاجی زاده از مدیریت امور اراضی سازمان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در مسابقه تیراندازی و تنیس روی میز بین آقایان که با حضور 60 نفر از کارکنان برگزارشد، در رشته تیراندازی آقایان محرم عبداله زاده از مدیریت امور مالی، فیروز هاشمی و احد امراهی از مدیریت امور اداری و رفاه و پشتیبانی سازمان و در رشته تنیس روی میز آقایان مرتضی حنایی از مدیریت شیلات و آبزیان ، قاسم عمرانی از مدیریت امور اداری و یداله محرم زاده از مدیریت هماهنگی ترویج سازمان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: تجلیل ، ورزش ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.