تیم آذربایجان غربی با شکست مقابل تهران در دیدار فینال مسابقات تنیس نوجوانان زیر 14 سال قهرمانی کشور، به مقام نایب قهرمانی رسید و تهران قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در دیدار فینال این مسابقات، روز پنجشنبه تیم آذربایجان غربی 2 بر صفر مقابل حریف تهرانی شکست خورد و نتوانست کاپ قهرمانی را در خانه نگه دارد.

در دیدارهای جذاب و دیدنی امروز، امید اصغری با نتیجه 2 بر صفر مقابل سهراب دگمه چین مغلوب شد و امیرکیا جلیلی با همین نتیجه برابر ماهان میرمعزی شکست خورد.

به این ترتیب تیم های آذربایجان شرقی و توابع تهران مقام سوم مشترک این دوره از رقابتها را به خود اختصاص دادند.

مسابقات انفرادی نیز در دو رده سنی زیر 12 و 14 سال به پایان رسید که طی آن در زیر 12 سال امیرعلی قوام از تهران و آریو جوادی از توابع تهران به ترتیب اول و دوم شدند و امیررضا آرمیون از آذربایجان غربی و حسام سلطانی از اصفهان مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در انفرادی زیر 14 سال نیز رهام عباسی از گیلان به مقام قهرمانی رسید، سهراب دگمه چین از تهران دوم شد و ماهان میرمعزی از تهران و آریا حیدری از فارس به طور مشترک سوم شدند.

عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان در مراسم اهدای هدایا و کاپ قهرمانی این مسابقات حضور داشت.

آرتین نظری از توابع تهران، ملوین نجاریان و امیرحسین نبی لو هر دو از آذربایجان غربی سه بازیکن خوش آتیه و برتر زیر 10 سال این مسابقات معرفی شدند.

تیم الف آذربایجان غربی با ترکیب امیررضا آرمیون، امیرکیا جلیلی، امید اصغری و محمد بابایی به مربیگری کریم اصغری و تیم ب آذربایجان غربی با ترکیب امیرحسین خوشبخت، کیا خیری، برادوین شمون و امیرحسین نبی لو با مربیگری اقبال نجفی در این مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: تنیس ، نوجوانان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.